Afiliant - Program Afiliacyjny
Przejrzysty panel administracyjny, szybkie wypłaty zarobionych
pieniędzy i niespotykana w polskich warunkach elastyczność działania
sieci – to największe atuty nowej platformy afiliacyjnej Afiliant.com.
Wydawcy zarejestrowani w systemie Afiliant.com mają do dyspozycji
narzędzia służące między innymi do generowania linków tekstowych, a
także boksów i banerów reklamowych. Użytkownicy mogą też budować własne
pule reklam. W odróżnieniu od konkurentów, Afiliant.com jest w całości
dziełem polskich programistów. Niezależność od globalnych sieci
partnerskich umożliwia elastyczne dostosowanie funkcjonalności platformy
do potrzeb użytkowników. System umożliwia generowanie własnych pul
reklam – banerów i widżetów o podobnej tematyce lub rozmiarze. W
odróżnieniu od konkurencji jest to wyjątkowo proste i zajmie
użytkownikowi kilka sekund. Wydawcy mogą w pełni kontrolować wygląd i
zakres tematyczny każdej kampanii.
Wydawcy zarabiają według jednego z czterech modeli rozliczeniowych. Każdy z nich bazuje na prostych i przejrzystych zasadach. W modelu PPS (Pay Per Sale) właściciele stron otrzymują prowizję od wygenerowanej sprzedaży. Model PPL (Pay Per Lead) umożliwia zarabianie za wypełnienie formularza. W przypadku modelu PPC (Pay Per Click) prowizję wylicza się w oparciu o liczbę kliknięć na kreację reklamową zamieszczoną na stronie wydawcy. Ostatnie rozwiązanie to model hybrydowy, czyli kombinacja wymienionych wyżej modeli, w którym wydawca otrzymuje pieniądze, jeśli uda się osiągnąć założone wcześniej efekty.
Wydawcy zarabiają według jednego z czterech modeli rozliczeniowych. Każdy z nich bazuje na prostych i przejrzystych zasadach. W modelu PPS (Pay Per Sale) właściciele stron otrzymują prowizję od wygenerowanej sprzedaży. Model PPL (Pay Per Lead) umożliwia zarabianie za wypełnienie formularza. W przypadku modelu PPC (Pay Per Click) prowizję wylicza się w oparciu o liczbę kliknięć na kreację reklamową zamieszczoną na stronie wydawcy. Ostatnie rozwiązanie to model hybrydowy, czyli kombinacja wymienionych wyżej modeli, w którym wydawca otrzymuje pieniądze, jeśli uda się osiągnąć założone wcześniej efekty.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz